Long time no see! Vad har hänt sedan sist? Jag har haft ett träningsuppehåll på en vecka, och det tror man ju ska få en att klättra på väggarna, men när man inte är helt hundra i kroppen så verkar kroppen rätt nöjd med att vila faktiskt. Men NU klättrar jag på väggarna och jag hoppas på att min plan med lite löpning ikväll inte är för optimistisk. Jag mår bra, men ni vet hur det kan va ibland =).

img_0042

Som rubriken avslöjar så är jag väldigt glad för att Vitamin Well+ hjälper mig mot min resa till Ironman Kalmar! Jag är sjukt dålig på att inta energi på mina träningspass, framför allt de långa, och detta kan nog skapa en förändring! Det som är speciellt med Vitamin Wells sportdrycker är att de innehåller BCAA och det är spännande tycker jag! Sedan är det två olika sorter, en med energi (+001) och en utan (+002) vilket ju kan passa bra för olika typer av träningspass. Hittills har jag endast testat 002, den utan socker men med elektrolyter och BCAA på mina hårda trainerpass då jag inte känt ett behov av massa energi eftersom jag så snart kommer äta efteråt ändå, men de har funkat bra! Framför allt är de goda och det är ju A och O. Om man inte kan få i sig det som är tänkt för att det vänder sig i munnen så spelar det ju ingen roll hur bra drycken är. Det ska bli nice i vår att så enkelt kunna ta med energi på mina långa cykelpass =)!

Nu är det måndag och på onsdag åker jag upp till Sthlm för kort mellanlandning innan jag åker vidare med TT till Fuerteventura och Playitas. Jag längtar SÅ!! Älskar ju den ön som ni vet! Längtar efter att ta på mig de korta cykelkläderna och cykla låååångt!!

Ha en fin dag alla!!

