Ja idag har det inte tränats så mycket. Jag hälsade på min kära kompis Anna och hennes son Loke som bor kvar där jag bodde förut, en bit söder om Stockholm city! Vi gick och småjoggade dock till Björkhagens Utegym där jag körde igenom min styrka, men kan väl inte påstå att jag körde så superhårt. Är livrädd att få träningsvärk till Ångaloppet! Armar, axlar och mage fick dock bekänna färg och träningsvärk där kan jag väl stå ut med.

På kvällen blev det en liten långsam cykelrunda med målet att ha så låg watt som möjligt. Ville mest njuta av den vackra kvällen och styrde hojen mot Ekerö. Sjukt vackert med solen som höll på att gå ner. Trist bara att det tar en evighet att komma ut ur stan.. Jag älskar verkligen Stockholm, jag känner det i hela mitt hjärta! Men små städer har sina fördelar också….

IMG_3795IMG_3802

