IMG_0743

Den där känslan av intervaller! Så underbar, så hård, så krävande… men ja.. åh så underbar ändå! När jag kör mer än typ 6 intervaller så måste jag ha hjälp av klockan eller telefonen att räkna. Min hjärna verkligen stänger av sig när jag är trött. Då är det tur att jag har världens bästa app som räknar ner åt mig, så jag bara måste följa order :).

IMG_0730

Idag sprang jag längs med vattnet här i Kalmar och njöt av solen, havsbrisen och den vackra utsikten de stunderna jag inte tänkte att jag ville slänga mig i gräset och bara flämta förstås. 30 sekunder är enkelt mentalt men blir jäkligt tufft ändå! Men jag gillar’t!

Uppvärmning 10 min, sen 15 gånger 30/30 och sen var jag klar, kunde ta en långsam promenad hem för att byta om, och sen gå till affären för att köpa mat att ta med till Slottsparken. Där blev jag sedan liggandes på en filt i ungefär tre timmar. Jobbigt liv det här med sommarlov! =).

IMG_0738

