IMG_9791IMG_9794IMG_9803IMG_9817

Detta med att kunna cykla ett långpass i makligt mystempo och inte ha det minsta ont i rumpan är FANTASTISKT! Kom ihåg det nu… man måste INTE ha en hård sadel.

Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel. Man måste INTE ha en hård sadel.

Lyckan i att kunna sticka ut på cykeln en kväll istället för promenad, med vetskapen om att inte ha ont gör att jag kan njuta på ett helt annat sätt. Tidigare ville jag alltid cykla hårt och fort för att kunna tänka på något annat än smärtan i sittbenen. Nu är det inte alls så!

Nu tror jag t o m att jag hade fixat Vätternrundan, så vissa dagar kan jag ångra mig lite att jag sålde platsen. Om jag varken blir speciellt trött eller får ont av 9 mils löpning. Då hade jag väl överlevt 30 också. Fast däremot har jag ju haft problem med domningar i händerna, och det kanske inte hade varit så lätt att hantera i en så lång runda. Nej det är bra som det är. Vätternrundan finns kvar till andra år om det skulle vara så att jag längtar efter en utmaning!

