Som rubriken lyder, så är det så denna helg har spenderats. Mycket träning men resterande tid stillasittande (eller liggande). Träning och återhämtning. Japp, japp. Lyxen man kan unna sig när man endast behöver ta hand om sig själv!

I alla fall… Nog regnade det igår minsann! Halva sträckan ungefär, så var det regn, regn, regn och till slut tyckte jag att jag blev trött i ögonen av att knappt se något! Finns det glasögon med vindrutetorkare montro?

Självklart så cyklade jag fel och fick en extra mil in på kontot, men det var väl trevligt ;). Något som var trevligt var också att jag provade en bredare sadel vilket var toppen! Tänkte efter 7 mil ”varför har jag inte ont än?!”. Visst… när jag cyklade den sista milen var jag lite trött på sadeln, men vem är inte det efter 10 mil? 🙂 Tror att sadelbekymret kanske löser sig även för mig!

FullSizeRender (1)

Idag var det simning på schemat (ja jag bytte ju dag på cyklingen för att slippa regn.. hm), och det såg ut som ett riktigt monsterpass tyckte jag. Jag som för en månad sedan knappt simmade en längd alltså. Jag skrev t o m till coachen och frågade om han hade skrivit rätt pass. Tänkte om han hade blandat ihop mig med någon annan ;). Men det verkade stämma. Så. Bara att göra. En längd i taget! Det är tydligen inte så konstigt att man tycker det är svårt när man är nybörjare och inte kan än. Jo, det är väl bara att acceptera känslan!

Tydligen så hade jag i stressen skrivit av passet fel.. inte metrarna, men när jag skulle använda paddlar och dolme, och gjorde precis tvärt om… menmen… hoppas det är ok! Jag har ju simmat i alla fall =). Och det blev distansrekord igen! Är så glad för att jag fixade det!

Efter cyklingen igår så var jag supertrött och gick faktiskt och lade mig en stund, men sen blev det ljusare ute solen började skymta mellan molnen och då var jag ju bara tvungen att rufsig i håret gå ner till Sjön (Glan). Älskar vatten! Tänk att det aldrig ser likadant ut! Tänk att bo och se det varje dag!

12670365_10153391624977657_5517239309301419757_nFullSizeRender

