IMG_7146.JPG

Idag var det dags att utmana mig BIG time i simningen, och eftersom det är motionstid på morgnarna på Lundbybadet, och jag ville ha så mycket space som möjligt, så var det bara att ställa klockan tidigt och gå upp! Kände mig ganska pigg, men regnet gjorde en ju inte sådär sprudlande direkt. Tänkte på passet jag hade framför mig och undrade hur det skulle gå. Well, well. Är man på plats tidigt så har man ju hela dagen på sig ;).

Men, det gick!! Åh jag är så stolt! Det kändes inte bra hela tiden, tog en stund att komma in i det, fick lite kallsupar osv… Men det gick! Räknade en längd i taget, en uppgift i taget, och helt plötsligt så var jag klar!

Även om det såg förjävligt ut (?) så tog jag mig framåt, och det är ju det som är huvudsaken!

För en månad sedan tog jag mig ju inte fram 25 meter utan att nästan drunkna liksom!!

IMG_7141

