IMG_5141

Bara två veckor kvar, så är vi där! Playitas – Bästa stället på jorden! Ska bli så underbart att få lite sol på huden! Jag som vägrar sola solarium är ju inte liite blek..

Idag sprang jag också, fast i betydligt tråkigare väder. Det började snöa precis när jag gav mig ut, och det blåste och blev halt på sina ställen. Det var dock inget problem för jag hade fullt upp med att tänka på hur trött jag var… Tänkte att jag skulle pusha tempot lite, hade en tanke om att inte springa så långt utan istället lite ”snabbpass” och det blev det. Var riktigt trött när jag kom ”i mål” och på pulskurvan sedan såg jag att den successivt hade stigit uppåt. Precis som tänkt alltså. Men det krävdes lite vilja och pannben!!

IMG_4809

Nu har jag fått i mig massor mat och jag sitter och håller på att somna i soffan. Skall strax iväg till kören så än får jag inte sova….

 

