Jag har nog aldrig älskat träningen så mycket som nu. Och det är självklart tack vare crossfiten i sig, att jag tycker om träningen, men framför allt för att det är så underbara människor där jag tränar! Tänk att jag äntligen har fått det där starka intresset och med det en gemenskap som jag så länge har längtat efter!

Och nu när jag har pull ups på G, har lyckats med ett par toes to bar och börjar lära mig DU så känns det ännu roligare! Tänk att man KAN lära sig nya saker som vuxen! Jag trodde ju att de där sakerna ovan var omöjliga för mig… Det är det där med att tro på sig själv va?

När jag då skriver in hashtag träningsglädjen på instagram så kommer bilden nedan upp….

Jag blir så trött!! För mig är träningsglädje just glädje utan sånt här skit.  Jag är inte ett dugg intresserad av hennes diet och träningspass trots energiunderskott. Jag hoppas att hon inte är allt för hungrig när hon ska sova på natten….

IMG_4516.jpg

 

 

