Idag började dagen med att jag fick resultat på senaste tentan, och blev så hmla glad! Kul när det går bra när det är ett ämne som verkligen känns roligt!

Sedan hann jag med ett tidigare tåg och hann således med lite träning innan kören. Dagens pass var bl a att man skulle hitta dagens 5RM i Push Press, och jag kom upp till 38,5 kg, och 4 reps på 40 kg! Det har jag aldrig klarat innan. Så kul!! Kändes coolt att ha 10 kg på sidorna 😉 Hihi!

Sedan var det dags för körsång, och ”alla” vet ju att man blir glad av att sjunga. Min lilla solosång gick bra, och det kändes som att sångerna för hela kören börjar falla på plats.

Sen hände väl inte så mycket mer, men en fin rekommendation från en vän, lite beröm gällande sången och en komplimang gällande sminkning(!). Ja, vem blir inte lite fåfängt glad för sånt? =)

Nu kommer jag sova gott!

