För några år sedan så använde jag klockan mest till att se karta, snittider och för att se hur hårt jag kunde pressa mig.

Fortfarande älskar jag att se ovan saker, men nu tittar jag inte på klockan så mycket under tiden, utan analyserar mest efteråt. Jag tycker det är väldigt fint att kunna se återhämtning mellan intervaller. 

Under några dagar nu har jag kört pulshöjande wodar på crossfiten som innehållit pauser, och det som nu vittnar om att jag har sämre kondis än förut (förutom reda träningsresultat) är att min puls sjunker mest i den första vilan, men hinner inte sjunka så mycket i de följande. Så det ger mig ju påminnelse om var jag står. 
Se bilderna nedan:

   
   
Först är det uppvärmning och styrkedel, ock i slutet ser ni Wod’ar som intervaller. Sjukt intressant tycker jag 🙂

