Peppar, peppar börjar jag det här inlägget med, men äääntligen har jag kunnat träna flera dagar i rad utan att bli sjuk igen… Hoppas hoppas verkligen att det fortsätter så!

Även om det kan vra bra att träna psykiskt på att inte träna så är det väldigt tråkigt. Och helt klart är jag en mer harmonisk människa om jag får svettas lite…

Men en sak som är säker är att träningsvärken blir förjävlig efter ett uppehåll. Som om jag inte visste det. Men istället för att smyga igåg styrketräningen så dundrar jag ju gärna rakt på. Visserligen med lätta vikter, men eftersom jag tappat mycket styrka under hösten så har det ändå varit tungt för mig. Well… Det får ta den tid det tar att bli stark igen!

Jag längtar dock! Jag vill bli stark och ha bra kondition. Jag vill kunna köra en wod, bli trätt och flåsis men ändå ha förmågan att fortsätta jobba utan för mycket pauser. Ja nu jäklar vill jag fortsätta att träna! ❤

