Whoop whoop! Jag har äntligen sprungit igen!! Igår morse kl 05:54 smög jag mig ut, faktiskt ganska nervös för hur kroppen skulle kännas. Men det kändes bra! I 10 minuter var det ganska lätt, sedan steg pulsen och jag var trött trött trött i ca 20 minuter innan jag var hemma. Kanske berodde det på att jag hade en helt fantastisk musiklista i öronen och sprang med hög kadens. Det kanske gjorde att jag höll uppe tempot på ett sätt som jag inte skulle ha gjort om jag hade sprungit utan musik?

IMG_3385 IMG_3386

Jag brukar aldrig få träningsvärk av löpning. Aldrig. Men denna gång så fick jag träningsvärk i vaderna redan på kvällen! Haha! Snacka om stela ben när jag klev upp i morse! Fantastiskt =).

Förra torsdagen gick jag den första gången på crawlkursen och det verkar SÅ kul! Längtar till på torsdag =)

