Etiketter

Jag är förkyld igen, så därför blir det inga roliga inlägg om träning. Istället tänker jag mycket på fotografering, och ja.. det kommer nog märkas här också. Jag kan ingenting, men håller långsamt på att lära mig. Jag tror att den här bloggen kommer att innehålla mer och mer foton framöver… Och efterhand som jag håller på så kanske fotona blir bättre och bättre?

Eftersom det är så svårt med motljus exempelvis så känns just nu mobilkameran enklare än systemkameran. Haha. Men det ska jag försöka ta och ändra på.

Men jag skulle gärna vilja träna lite också. Längtar efter att svettas!

DSC_0001liten

Fina rosor i mammas trädgård… Hade dock velat ha rosen lite mer i utkanten av bilden, så ville samtidigt ha med det gröna bakom och muren. Träna träna och beskära bättre. Gör om, gör rätt!

DSC_0041

Kan man inte träna får man fota träningsgrejjerna istället.

DSC_1606liten

Älskade Axel!

DSC_1532liten

… Och Sascha…. Fining!

