Jag vet att jag har skrivit innan att jag inte alls är mig själv utan träning, och ja… jag som skrutit så mycket under våren om mitt fantastiska immunförsvar åkte ju såklart på förkylning efter Bråvalla (som by the way var AWESOME). Imorgon är det en vecka som har gått utan träning, och även om det inte alls på NÅGOT sätt är en katastrof, eller ens mindre sådan, så känns det inte rätt.

Jag mår inte bra av det! Jag är van vid att få göra av med energi på rörelse… Det är inget kul att inte orka! Men nu är det redan mycket bättre, orkade gå en lång skön promenad idag! Jag trodde inte att solen skulle ta så mycket, men jag fick världens linjer av linnet som jag hade på mig… skitsnyggt nu när jag ska på bröllop på lördag och ha klänning….. Antar att det får bli den klänning som passat bäst med mina ränder ;)…

Nu ska jag sova och kommer nog drömma om träning… LÄNGTAR! På måndag… då jäklar ska jag köra igång igen! Och då kommer det roligare inlägg med massa träningsglädje igen =).

