Det här med att ha blivit morgonpigg är ju rätt praktiskt när man har mycket att göra! Jag läste ett av mina gamla blogginlägg härom veckan där jag skrev att jag var supertrött när jag skulle köra en PT-timme kl 8, och det låter ju helt galet ;). Jag vaknade idag kl 05:17, dvs samma tid som när jag öppnar på jobbet, och jag blev bara tacksam för det betyder ju bara att jag får några fler timmar på mig den här förmiddagen :).

MjAxMy01NzE2NWIzYWYxOWYxMTIy

Ni vet när man har rätt mycket att göra men vet att man inte kommer att hinna med allt? Då gäller det att skriva listor så att man kan pricka av och prioritera. Och inte glömma något.

Sen kanske någon kan förklara för mig varför jag bokade in en läkartid just denna veckan? Det hade jag ju säkert lika gärna kunnat få nästa vecka… Hoppas jag inte är lika stressad som förra gången… Då var jag hos en barnmorska samma vecka som vi öppnade gymmet i Skäggetorp för att jag ville att det ny (för mig) stället skulle skriva ut P-piller. Problemet var bara att man måste ha  normalt blodtryck, och mitt var då skyhögt eftersom jag i princip satt och hoppade på stolen. Jag tyckte att de var lite långsamma ;).

highbloodpressure_stress

Haha det här var såå jag förra gången jag var hos barnmorskan 😉

Det skall inte hända idag. Och det tror jag inte att det kommer att göra heller. Jag känner mig inte så stressad. Mer taggad. På ett positivt sätt! Det här systembytet på jobbet blir så BRA!!

Jag hoppas förresten inte att det låter som att jag klagar för mycket nu över att det är mycket att göra. Jag älskar att ha mycket att göra, och på något sätt känns det som att jag har kontroll på läget, och då trivs jag. Det tråkigaste som finns är att ha långtråkigt. Så nu ska jag dricka ur min kopp kaffe, ta på mig lite kläder och sen njuta av varje sekund på jobbet.

Substantial-Amount-Of-Coffee

Sedan, efter lunch ska jag möta upp ena syrran i Norrköping så ska vi åka vidare till Bråvalla. Fy fasen så kul!!!!!

Puss o kram på er! ❤

