Hej hopp på er!Det här med vilodagar kan man hitta många roliga bilder kring på nätet har jag märkt. Och åsikterna skiljer sig kring det här med vila =). Just nu är jag otroligt glad för att jag inte hinner träna idag och imorgon så att kroppen får en rejäl återhämtning. Jag är glad att jag inte hinner, eftersom jag förmodligen annars skulle träna något ändå… I alla fall imorgon. För jag har sådan motivation nu, och vill så mycket, samtidigt som jag VET att jag behöver vilan!

Ibland kan det ju vara tvärt om… att man är lite halvt uttråkad på sin vanliga träning, eller att det händer så mycket annat roligt i livet att det blir massa naturlig vila från träningen och det är ju helt okej det med! Man ska göra det man vill. Träning är fantastiskt och väldigt viktigt för hälsan, men det ska ju framför allt vara roligt! Jag läste Johannas blogg när hon skriver ”Om du hatar träning så är du på fel ställe”, och precis så tycker jag med. Hitta något som du tycker om!

Istället för att träna ska jag idag gå en sväng på stan (min mascara har egentligen varit slut i en månad….) och även gå på After Work :). Dock blir det inte så sent, för imorgon ska jag följa med och titta på Crossfittävling i Västerås, ska bli GRYMT kul!! Lätt värt ett par dagars diss av gymmet ;).

Använder gärna hashtags och nu då #Vilamera inte ——> #Aldrigvila

19d9edc0b36440fad4d41ef68a749cc3 index 9301fa707340b2c6b658c1c0b35e2327 rest_day_cfdna restday

