Och där kom solen tillbaka och jag vaknade glad! =) Jaja, skit i det. Nu ska jag skriva om kläder. Träningskläder.

Jag är ingen person som ropar ”yippii” varje gång jag ska handla som en del gör…  Många har ju som största intresse att shoppa… Men jag ser det mest som ett jobbigt projekt att leta upp kläder som eventuellt passar och sen ska man betala för grejjerna med. Jag gillar inte att göra av med pengar ;).

Men nu har det ju kommit så sjukt snygga träningskläder, och jag äger bara 4 träningstights!! Det är ju sjukt. Jag har jobbat med träning i 5 år och ändå har jag knappt några kläder! Mina kollegor har ju fulla RUM!

Men jaha. Dags att shoppa lite då? Men det är ju supersvårt med storlekar, och de som jag tycker är allra snyggast måste man ju bestämma från nätet. Hur svårt?!

Men erkänn… är inte följande GALET snygga???

