Etiketter

Jag hörde en gång någon som sa ”Den bästa träningen är inte alls den som blir av, utan den som är rolig att utföra”, och det är precis så det är tycker jag!!

20130402-094314

Att hitta något som man längtar till, som får ens hjärta att skutta till lite extra när man tänker på ett extra härligt pass och som får de där underbara må-bra-hormonerna att spruta.

Det finns för alla! Det är jag övertygad om! Jag älskar inte alla delar i crossfit. Absolut inte. Men jag älskar variationen, och uppfinningsrikedomen. Jag älskar att ett pass inte är det andra likt, att alla peppar och hejjar på varandra och att träningsglädjen är större än rädslan för en enskild övning.

IMG_20150410_070641

Jag var på en föreläsning i helgen där vi matades med mantrat: I am because we are…. och det är ju verkligen så. Gruppen är viktigast av allt! På jobbet, på fritiden, i träningslokalen. Lyft dina vänner och låt dem lyfta dig!

c5945c2e5ac10caeac969df7702e4cde

