Det vet nog de flesta som känner mig, och framför allt ni som får äran (haha) att läsa den här bloggen.. Ofta tänker jag fina tankar om att gå upp och träna innan eller ta en promenad, men nej.. det går inte. Jag kan vakna på natten och liksom längta till frukosten!

Idag jobbar jag öppning vilket innebär att jag går upp kl 05:15. Även dessa dagar kan jag tänka att jag ska åka till jobbet, öppna och fixa här, för att sedan äta frukost själv.. men det går inte! Idag kl 05:15 började jag koka min gröt hemma! Haha.. det bästa på dagen…

DSC_0009

Ni vet ju också att jag älskar bröd, och idag var det riktigt olidligt att servera frukosten på jobbet. Brödet längst till vänster i korgen var sådär kritvitt, och mjukt och fluffigt och doftade gudomligt… Gaah… varför kan det inte vara nyttigt och hälsosamt för?

DSC_0013

