Vad hände inatt liksom? Vaknade kl 04:00 av att min skrivare håller på att stängas av och sättas på, pga att strömmen kommer och går. TUR att jag inte var tvungen att gå upp tidigt och endast satt väckarklockan. Man kan fasen inte lita på något som inte går på batteri. Hur som.. kunde ju självklart inte somna om så har varit vaken sedan dess. Trots att jag har sovmorgon så gick jag upp kl 05:30 och gjorde frulle. Suck!

Well well. blir ju inte bråttom med att hinna med min promenad direkt =). Funderar på om jag ska köpa hem någon mat och laga till, men annars kör jag på min köttfärssås. Är bara lite trött på den nu efter en vecka 😛

X-cage igår var riktigt kul! 6 varv tror jag? Jag glömmer alltid att räkna..
30s jobb, 40 s vila:

  • OH-Squat 22,5 kg (ex 30 kg för damer, men det hade jag aldrig klarat)
  • Pull ups (grönt band, jag har helt klart blivit svagare!)
  • Shuttle run – Dvs sprinter från ena sidan rummet till det andra.

Tufft, men kul!! Älskar när det kommer puls och styrka samtidigt. Och rörlighet. Ett grymt bra pass. Längtar efter mer crossfit nu!

