Alltså… satt och tittade på gamla bilder och ja.. vad kan man säga? Ljuger ju om jag inte skulle säga att jag vill ha 2011-kroppen igen… lätt, snabb stark. Det kommer, det kommer.

På träningen idag så var kroppen med på ett annat sätt än tidigare, så jag tror att omställningen äntligen har skett! Först joggade jag 5 km långsamt, och det funkade bra. 5 km på 33 min. Enligt plan. Inte för snabbt. Nu bygger jag mängd och huvud och ja.. kommer in i det igen.

Sedan på X-cage började vi med pulshöjande uppvärmning för att sedan köra 8(?) varv med:

30 s jobb, 10 s byte (vila)

  1. Boxjump
  2. Push ups handrelease (på knä)
  3. Goblet squat – 26 kg tror jag. Hade suddats ut vad det var för vikt.

Det var väldigt jobbigt, men roligt! Ett bra pass! Ska köra på onsdag med, och sen i veckoslutet måste jag tvinga mig själv att köra rehab. Utåtrotation och rodd för axelns skull och baksida ben och core för ryggen och bäckenets skull. Sånt där som jag har hoppat över men som är nödvändigt nu.

IMG_0745 - version 2
Sommaren 2011…

DSC_0004

Efter träningen idag. Tufft!

DSC_0058

Mums med fisk! Mixad tork, makrill och stek!

DSC_0093

Fläskkotlett och massa grönsaker! Mumma!

DSC_0097

Kokosgryta med kyckling. Gott med red curry i, och massa grönsaker förstås!

DSC_0099

Alltså supergod paleopizza! Måste göras igen… Googla på Annika Sjöö och paleo pizza!

IMG_2154

Min underbara gröt från Under vårt tak!

