Jag jämför mycket med våren 2011 då jag stötte på crossfit och paleo första gången. På många sätt var det enkelt, för att jag fick hjälp av Jonathan och på ett annat sätt svårt, för jag gjorde det allt eller inget, och inte riktigt förstod. Jag kan bli ledsen nu i efterhand att jag då var så missnöjd med mig själv och kände att jag behövde ändra mig. Jag var ju inte på något sätt tjock eller otränad då. Inte så stark.. men hade minsann bra kondis!

Nu efter ett par år och fler erfarenheter, ser jag eventuellt paleo på ett annat sätt och mig själv på ett annat. Jag vet att jag har en lång reda dit jag vill vara, och den är svår. Men jag känner mig säker på att jag kan.

Min resa kommer jag skriva om här.

Denna vecka har rullat på bra. Träningen har varit tung och tuff, men igår kändes löpningen lite lite lite lättare. Fortfarande långsam, men det var inte riktigt lika fruktansvärd… haha. Det kommer nog tillbaka så småningom.

