Alltså.. hur gammal får man lov att vara egentligen? Jag hoppade AW igår.. tyvärr… på grund av att jag jobbade, och inte ville komma efter och försöka ”komma i kapp”… (min vita månad is still ON)… och åkte hem istället. Tittade på tre avsnitt av ”blå ögon” och somnade sedan sött i min säng. Vaknar idag och mår toppen. Tänk vad skönt att slippa vara bakis… Haha.. Förstår ni nu att jag känner mig gammal?

Frukosten intagen och jag är redo för en dag med STÄDNING och kanske familjemys. Jag vet inte vad övriga familjen gör… Jag är sugen på att se Hobbit, och upptäckte att de inte går i Linköping på bio längre. Grymt besviken!

Har vilohelg från träning, vilket är välbehövligt, men tråkigt. Skulle gärna gå långpromenad, men mitt skavsår på foten vill ju aldrig läka, och jag tänkte ge det en riktig chans nu. Kanske mammas och pappas crosstrainer vore något? Tråkig, men praktisk!

Vad gör ni i helgen?

