Jag har ju bestämt mig för att gå promenader varje dag.. så även idag. Problemet var bara att jag under gårdagens promenad med mamma fick sån himla blåsa av mina skor… Men vad är det för ursäkt? Så jag hade på skavsårsplåster och gick ut idag som planerat. Och det gjorde ont SATAN! När jag kom hem efter 4 km så hade plåstret åkt bort, och blåsan var uppfläkt och trasig och det blödde. Konstigt att det gjorde ont eller?? Idiot säger jag till mig själv..

frukosten blev en omelett på tre ägg och 1 msk kokosmjölk stekt i rapsolja. Den brände fast rätt skapligt trots mycket olja.. Vet inte riktigt vad man ska göra åt det? Ingenting förmodligen.. det blev ju gott att äta även om det inte var vackert!

Till lunch och middag ska jag ta med fiskburgarna från igår. Håller tummarna för att jag har lyckat mixa dem ordentligt. Kommer kräkas om så inte är fallet… Mixade ju hela makrillfiléerna för att få med allt.. Och ja… det kan bli äckligt om jag har misslyckats, men svingott om jag har lyckats!

***

Bara av att jag har planer på ridning igen, och tid inbokad hos Nina så känns livet lite lättare och ljusare! Eller mycket! Det är så underbart med hästar… Stackars alla som inte förstår det ;).

