Ja, det är precis så det känns med träningen just nu.. Jag har kommit över den där tröskeln när man bara känner sig svag och långsam… Vilket är härligt! Ni vet när man kan göra några burpees, några frivändningar eller vad det nu är, och ändå känna att det finns energi att fortsätta.

Jag känner också att det är en bra bit kvar dit jag vill vara, och det gör mig extremt motiverad. Mycket av min styrketräning har övergått till mer högintensiv sådan och jag är med på så många x-cage-pass jag kan och försöker också få till liknande pass själv och med vänner. Det är KUL att träna!

I fredags blev det dock ett rent styrkepass tillsammans med bästa PT’n Johan och vi körde GVT-upplägg för bröst/rygg och axlar. Dvs 10 set, 10 reps superset. Puh. Behöver jag säga att jag var mör sedan? Men det var kul! Jag ligger verkligen efter i axlarna, så dem ska jag prioritera när jag kör styrka framöver.

 

