Jaha, nehej träningen blev inte riktigt enligt planen… Det blev 10 reps av varje istället för 15, och det räckte gott och väl. Herregud. När pulsen gick upp så pallade jag ingenting. Snacka om att man blir bra på det man tränar. 5 varv klarades av men lite andhämtningspauser blev det allt…

Jag är ju lite ev en periodare vad gäller träning, och nu har det varit stort fokus på styrka ett tag, vilket har varit kul, men nu är det banne mig dags för mer kondis och mer crossfit-tänk.

Gällande Pull Ups exempelvis så är det klart att en lättare kropp hjälper till, och att det är assnyggt att bli lite tight. sure. Men jag skiter faktiskt i det nu. Jag är så trött på all vikthets och blir så ledsen av att se alla människor omkring mig som 24/7 tänker på vad de ska äta, när de ska äta, om antal gram fett/kolhydrater hit och dit och allt som hör till.

DET ÄR INTE LIVET!!!

Been there, done that. jag vill fan aldrig mer planera mina dagar utifrån att ett jäkla matschema ska funka. Nej. Det innebär ju inte heller att man måste skita i allt. Men det måste väl få kunna va lite Svenssonigt i livet?

Jag vill bli snabb, stark, träna så att jag nästan mår illa, och jag vill må bra inifrån och ut. på riktigt. Och i det ingår det allt från kokosolja, ägg och fisk till godis, pasta och bröd. Jag älskar nyttig mat, onyttig mat och allt i gråzonen.

Men det jag älskar ännu mer är relationer och härliga upplevelser och människor… Och det är det som livet ska handla om. inte allt det där andra. Tycker jag.

