Ja, så himla lustigt. Var och varannan natt drömmer jag om så verkliga saker, att det tar mig flera timmar att inse att det inte har hänt på riktigt. Jag drömmer om konversationer med alla möjliga olika personer, och om mail som verkligen skulle kunna vara verkliga. Läskigt! Tänk den dagen då jag tror något har hänt som inte har det, och jag t ex frågar min chef/kollega/vän vad hon eller han egentligen menade med ”det” eller ”det”? Haha… det skulle kunna bli jättekul, men också jättedumt. Nej, det måste jag sluta med.

Idag har jag promenerat lite, sprungit lite och lyft lite. Gött så. Utvecklingen går framåt, men det hänger verkligen på mig. Jag saknar min träningskompis den här veckan =(.

En sak som jag upptäckte i söndags var att celsius ger lika mycket bakfylla som sprit. Haha… skämt å sido. Såklart det inte gör. Men eftersom jag var nykter på jobbfesten i lördags (som by the way var helt awesome) så drack jag celsius till maten, och inte bara en, utan typ 4. Plus kaffe. Det skulle jag inte ha gjort. Jag kunde inte sova en enda timme i sträck under natten, och under söndagen så kände jag mig som jag nämnde, faktiskt bakis. Herregud. Ingen idé att hoppa alkohol med andra ord ;).

