På sista tiden har jag tränat mycket tillsammans med min fina vän Frida! Tidigare har jag oftast tränat ensam, eller deltagit i en klass eller kört med PT. Något enstaka pass har det så klart blivit med vänner ibland, men oftast har jag tyckt att det har varit skönt att planera själv, ta det när det passar mig, och bara gå in i min egen värld och köra på… Är nog lite av en ensamvarg ;).

Men som sagt, på sista tiden har jag och Frida planerat in många pass tillsammans och- tänk! Vad roligt det är! Att kämpa tillsammans, att pusha varandra, och samtidigt få tillbringa tid med en riktigt god vän! Som bekant är ju tid i de flesta liv idag en bristvara och då är det ju härligt att ha samma intressen.

Sen så är det ju tur för mig att jag än så länge är lite mer rutinerad i gymmet och får bossa lite över övningsval och upplägg… Hehe… får väl se hur länge det varar ;).

Idag var dock Frida bortrest, därav rubriken. Jag tränade på enligt plan, bröst- och triceps, med lurar med musik i öronen. Och det gick bra. Helt okej. Men det var lite tomt. Kom hem snart <3. :).

IMG_0468IMG_2105IMG_1473Skärmavbild 2013-09-08 kl. 12.47.06

En annan fining jag tränat mycket med är såklart syster Kristina! Vi har fått till några riktigt bra pass också som ger mycket glädje så här i efterhand i form av fina minnen!

10300112_10152035001357657_706150306856808419_nbild bild

