pain_in_shoulder_from_Rhomboideus

 

Tänk att det ska vara så lätt att överanstränga sig (som bilen visar fast vänster sida). Inte bara vid löpning, styrketräning och sådana tuffa fysiska sporter, utan vid golf?! Jag måste nog vila en vecka från de långa svingarna tills smärtan är borta. Så länge får jag öka på styrketräningen igen! Inte helt fel iofs :).

Jag och Frida ha börjat träna ihop, vilket på ett sätt är en ny grej för mig. Tidigare så har jag tränat ensam, eller med PT och har inte varit så mkt för att stämma träff med vänner på gymmet. Förrän nu. Det är ju kul med sällskap! och någon som kan pusha en!

I torsdags blev det bröst och triceps och igår axlar, biceps och mage. Idag laddar vi för Ben. Då behövs pushning ;). Men jag ser fram emot det och tror att det kan bli ett bra pass! 

Helgen bjöd på resa till syster i Sthlm och det var fantastiskt mysigt! Igår köpte jag ju bil också. Det rullar på bra nu 🙂 Hoppas jag… i sådana fall är det ett litet kap…

Ha en fin vecka!

 

