Härlig dag idag. Fullt upp, precis som jag vill ha det :). Öppning på jobbet, massa pappersjobb med nya anläggningen, som äntligen är öppnad fullt ut. Underbart! Efter jobbet blev det 5 km löpning på bandet, så härligt eftersom det var LÄNGE sedan jag sprang! Oscar tycker att jag är slö och bör ta ut mig mer, och visst har han rätt, men jag vet också hur ajg funkar, och jag måste komma igång med det tuffa i min egen takt. Jag älskar hård hård träning, men just nu är jag inte riktigt där varken fysiskt eller mentalt, och jag måste bygga upp lite självförtroende på något sätt. Mkt psykologi i allt i livet egentligen.

Hade min första PT-timme med Karin idag och det var skitkul! Hon var grym :). Och det var väldigt roligt att jobba på Golvet igen! Kul om jag kan blanda lite grann sådär.

Kl 18 mötte jag upp Frida K på Golfklubben i Linkan för att träna lite på driving rangen. Och till skillnad från igår så gick det så himla bra! Vad konstigt det är det där…. att det ibland verkligen går skit, och sen nästa dag går bra. Jag kommer nog aldrig att förstå denna sport, men roligt är det! Och Frida var duktig :). Jag tror nog minsann att hon kommer att bli fast…;).

Imorgon är det öppning igen så det blir tidigt i säng ikväll. Men först lite Ed Sheeran i högtalarna!!

