Etiketter

,

Men nu har även jag provat avokado- och bananyoghurten till frukost. Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Kanske att banansmaken blev något stark och; lyssna nu mamma; det blev bitar!

20140522-081625-29785346.jpg

Jag upptäckte att jag fortfarande har fobi för när släta ätbara saker inte riktigt är släta utan har klumpar i sig. Typ viss sylt, eller fruktyoghurt. Nu även alltså hemmagjord avokado/bananyoghurt. Jag får mixa lite bättre bästa gång helt enkelt. För det blir absolut en nästa gång. Det känns som att detta är en smak som jag måste vänja mig vid och sedan kommer att älska :). Sen glömde jag även kokosfett. Hallåååååå typ det viktigaste! Jaja…

Tyvärr blir det inte så mycket protein i denna frukost, men desto mer fett vilket nog kommer göra mig mätt och nöjd hela förmiddagen. Jag får helt enkelt äta lite mer protein senare idag.

Ha en strålande dag i solen!!

