Det händer mycket just nu, och hur mycket jag än vill dela med mig och skriva om det så håller jag tyst ett tag till :). Träningen rullar på och idag kom PT’n på den briljanta idén att ha ett pass kl 08:00 så klockan ställdes på 6. Varför är detta en big deal då? Ja inte vet jag.. men det känns som att jag helt plötsligt har blivit en kvällsmänniska! Vad hände där?!

Men jag vet att jag, så fort jag är på plats, kommer vara taggad till tusen och då hade klockan lika gärna kunnat vara 11. Idag står ben på schemat och då är det bra med en PT minsann! Både för att man verkligen ska ta ut sig ordentligt, men också för att ha någon som passar. Så jag verkligen vågar köra tungt. Är lite rädd fortfarande även om jag blivit modigare ;).

Ikväll ska jag verkligen försöka att lägga mig tidigt så att jag är pigg och glad imorgon när jag ska öppna. Så kanske bra att jag gick upp tidigt idag ändå :). Kanske beskriver jag passet här sen. Någon som kanske tycker det är kul och vill testa iaf!?

