Jag tror att det är svårt att sluta blogga om man väl har börjat. Jag vet egentligen inte varför jag gör det. Jag tror det är mer som en slags dagbok för min egen skull, som på något sätt känns mer motiverad att upprätthålla när andra kan läsa.

Så… det är väl bara att ta upp den då =). Allt det gamla har jag raderat, och det här kommer inte att bli en ny träningsblogg (tror jag inte i alla fall). Ibland kanske jag skriver flera gånger på en dag och ibland kanske det kommer att gå veckor mellan gångerna. Jag vet inte än.

Åh, nu får jag lite ångest. Jag kanske inte alls vill skriva förresten? Vad ska jag skriva om som blir så jäkla intressant för andra? Well… kanske ingenting alls! Det återstår att se. Men jag märker att jag saknar att kunna skriva vad jag tycker, och varför jag tycker si eller så. Hur ofta får man vara så ego i verkliga livet, att man får hålla en monolog om precis varenda åsikt man har? Ja, just det… För oss egoister är det bra med bloggar ;).

Välkomna tillbaka om ni varit här förr! Denna dag börjar med lite filosoferande vid frukostbordet, sen en promenad till jobbet som börjar med att jag ska hålla en X-Fitklass för att sedan jobba i repan till 22:15. Som vanligt på tisdagarna mao. Det är bra med rutiner :).

Bild

